Bestelling & levering
Heb je een Solesso-item gevonden dat je echt moét hebben? Mooi!
Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’.
Natuurlijk kun je lekker verder shoppen. Je kunt altijd terug naar je winkelwagentje door op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven te klikken.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen, betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.
Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd voor de afronding van je bestelling. Klik op het ‘shopping bag icoontje’ rechtsboven om jouw Solesso-items te bekijken. In het volgende scherm kun je de aantallen eventueel nog aanpassen. Klik vervolgens op de knop ‘Ga door naar afrekenen’. Nu beland je op de check-out-pagina, waar je gemakkelijk op één pagina al je gegevens kunt invullen.
Let op: Nadat je je bestelling hebt afgerond, kun je deze niet meer wijzigen, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen, zodat je deze zo snel mogelijk in ontvangst kan nemen.
1. WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?
Solesso neemt de verzendkosten voor zijn rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten.*
- Verzendkosten om je artikel te retourneren dien je wel zelf te betalen.
2. KAN IK MIJN BEZORGING VOLGEN?
Ja, wij versturen al je items met Track & Trace. Jouw bestelling kan je volgen via de bestelstatuspagina; de link hiervan ontvang je via een e-mail zodra je bestelling is verzonden. Het kan soms even duren voordat de Track & Trace-status beschikbaar is.
3. WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
Solesso streeft naar een snelle levering van de producten. Wanneer je op werkdagen voor 15.00 uur een bestelling plaatst, streven wij ernaar om je bestelling dezelfde dag nog te verwerken. Veel van onze artikelen verzenden wij rechtstreeks via onze leveranciers, waardoor de gemiddelde levertijd 10 - 15 werkdagen bedraagt.
4. IK BEN NIET THUIS TIJDENS DE BEZORGING, WAT NU?
Kan je pakket niet afgeleverd worden, dan ligt het 7 dagen op je te wachten op een PostNL-locatie (Bpost voor Belgische bestellingen). Ook hiervan ontvang je een notificatie van de chauffeur met de vermelding van de afhaallocatie. Na deze 7 dagen stuurt PostNL de zending terug naar ons magazijn.
5. VERKEERD ADRES
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om ervoor te zorgen dat het opgegeven verzendadres correct is. Wij doen ons best om de verwerking en verzending te versnellen, maar er is altijd een klein venster om een onjuist verzendadres te corrigeren. Neem onmiddellijk contact met ons op als je denkt dat je een verkeerd verzendadres hebt opgegeven.
6. VERLOREN OF GESTOLEN PAKKETJE
Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Mocht het zo zijn dat je Track & Trace aangeeft dat je pakketje op je adres is afgeleverd, maar je hebt je bestelling niet ontvangen, meld dit dan bij ons. Na 14 dagen van de aangegeven leverdatum wordt een onderzoek gestart door PostNL, en wij houden je hierover geïnformeerd tot aan het einde van het onderzoek.
Vragen over je bestelling
Heb je vragen over je bestelling? Kijk dan even op de veelgestelde vragen-pagina. Staat je vraag er niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.